Smålandsnytt

Hej allihopa! Jag tänkte att jag skulle berätta lite om hur vi hamnade på Smålandsnytt, för er som inte vet och som har frågat.
-
Jag och Samantha hade genomfört intervjuer på SAS och varit där nästan hela dagen. Vi var trötta och sega när vi kom hem på eftermiddagen och det var därför vi lade oss vid poolen ;) Sen ringde min telefon. Det var dolt nummer men några dagar tidigare hade det också ringt ett dolt nummer utan att jag svarat så nu svarade jag och var beredd på att lägga på om det inte var någon jag kände. Rösten i luren var svensk och frågade direkt, utan att presentera sig: "- Hej Ida, är du i Thailand?" Jaaa... "-Var i Thailand?" I Bangkok... Nu tänkte jag att detta var väääldigt konstigt så det var tur att hon nu presenterade sig som Karin från Smålandsnytt. Sen var det bara roligt att hon ville genomföra en intervju såklart att vi ställer upp ;) Jag hade en fråga; hur fick hon tag på mig? Hon berättade om Smålandsnytts facebook-sida och att någon...(Viktoria) tipsade henne om oss genom denna.
-
Allt var en upplevelse och när vi såg klippet för första gången skrattade vi nästan ihjäl oss! Helt sjukt...hahaha!
-
I alla fall så har vi varit i Bangkok i en månad nu och det har gått så fort! Nu är det nerförsbacke och arbetet rullar på. Vi har en del kvar att skriva på slutet men måste samla in allt intervjumaterial först och det är vi snart klara med så vi ligger bra till enligt vår plan ;)
-
Hoppas alla har det bra hemma och att ni ska hitta på något kul i Valborg! Kramar från Ida! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0