SAS

Nu har vi varit på SAS och genomfört vår första intervju! Det kändes bra, hon vi intervjuade var väldigt snäll, rolig och lätt att prata med. Just nu sitter Samantha och sammanställer intervjun som vi spelade in på vår diktafon och jag sitter och skriver på inledningen till vår uppsats.
-
Se så koncentrerad hon är :)
-
Förresten så var det fullt med skandinaver på kontoret idag, vissa ville ha information om läget men de flesta ville på något sätt boka om sina biljetter... Jag tycker synd om dem!
-
Detta är dörrarna in till kontoret på SAS...
-
Håkan berättade i alla fall att ett plan hade lyft i natt så under kvällen och natten hade SAS 3 timmar på sig att samla in ca. 300 passagerare från hotellet som låg och sov. Det hade gått bra men SAS hade hållt på med detta till fyra på morgonen så hela kontoret var trötta idag.
-
Sen ska jag visa vad jag hittills har köpt med för er som är nyfikna (läs Idas mamma...) Bilden är inte så bra men alltid något ;)
-
Kanske dumt att ni inte ser vad som är i  askarna men det visar sig säkert en annan gång :)
-
För er som kommenterat, maten var väääldigt god igår!! Sen flyger vi hem 24 maj...om allt har repat sig då men det hoppas vi :) Nu ska vi ner till poolen en stund för det är vi värda ;)
-
Ha det bra!! Kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0