Rembrandt towers!

Hej hallå igen!
-
Nu har vi checkat in på detta underbara hotell! Visst, man känner sig lite malplacerad för att det är mest fint folk som bor här men, vem säger att Ida och jag inte är fina ;) Hur som helst var det i rätt tid som vi flyttade, i alla fall tycker ni föräldrar nog det. Det är nämligen så att inte nog med alla glädjeflickor och droger som invaderade Soi 4 som vi bodde på, nu har tydligen demonstranterna tagit sig dit, eller till Nana men det är typ samma. Detta hade vi ingen aning om utan fick höra det när vi höll på checka ut från Woraburi. Den trevliga killen som körde oss till Rembrandt skrattade när jag frågade om det var farligt att vistas där nu men det känns nog bra för alla att vi har kommit ifrån glädjeflickornas gata...
-
Såhär har vi bott de senaste dagarna, och det har inte varit så farligt ändå. Men aningens osäkert...
-
Nu undrar ni säkert hur vi ska bo resten av vår tid här i Bangkok, och det gott folk ska vi visa er =)
Som ni ser så är det en himla uppgradering Håkan har fixat åt oss och vi är såå glada!
-
Förresten så använder inte jag (Samantha) min mobil här då vi har köpt ett Thailändskt nummer som vi istället använder i min mobil. Numret är +66(0)865040266 som ni kan använda i akuta fall eller så, då vet ni att ni kan få tag på oss. Sedan ligger hotellet på Soi 18 Sukhumvit, så ni vet exakt var vi är.
-
Till Anonym: Vi kommer lägga upp en beskrivning av projektet senare, nu vill vi bara ner till poolen ;)
-
Puss och kram till er alla där hemma! Glad Påsk! // Samantha
P.s Ida mår bra, hon ligger i sängen och äter godis så jag fick sköta bloggandet denna gång ;)

Kommentarer
Postat av: Kethy

Glad Påsk!



Vad bra att ni kom därifrån. Nya stället ser bra ut.

Hörde om demonstrationerna så var försiktiga. Själv håller jag på med påskmaten, Berth släpar på ris efter björkarna. Fint väder här, har suttit på trappen och solat näsan. Ha det bra och sola inte för mycket.

Berth hälsar.

Puss o kram/mamma Kethy

2010-04-03 @ 13:15:36
Postat av: Pilot673 (Samantha's Pappa)

Carefree, wherever you may be! We are the FAMOUS CFC!



CHELSEA! CHELSEA! CHELSEA! CHELSEA! CHELSEA! CHELSEA!

CHELSEA! CHELSEA! CHELSEA! CHELSEA! CHELSEA! CHELSEA!

2010-04-03 @ 15:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0